Hur betalar jag medlemsavgiften?

Hej!
Hur gör jag för att betala min medlemsavgift på bästa sätt?

Kommentarer

  • Hej!

    Det allra enklaste sättet är att betala avgiften med autogiro. Då dras pengarna från ditt konto i slutet av varje månad och du behöver inte hålla koll på förfallodatum och OCR-nummer.

    Du som har e-legitimation/BankID anmäler autogiro här på webbplatsen och signerar direkt. Observera att vår autogiroanmälan bara gäller dig som enbart är med hos oss i a-kassan. Om du är medlem i både a-kassan och facket ska du göra din anmälan hos facket (Seko) via länken nedan.

    Medlem i bara a-kassan? Gör din autogiroanmälan här.

    Medlem i a-kassan och facket? Gör din autogiroanmälan här.

    För dig som inte har e-legitimation
    Har du inte e-legitimation kan du använda blanketten Autogiromedgivande som du sedan skickar till oss. Adressen står på blanketten.

    E-faktura via internetbanken
    Du kan även välja e-faktura eller att betala med den avi vi skickar hem till dig. Ansök om e-faktura på din internetbank. Sök på A-kassan för Service och Kommunikation så kommer du rätt.

    Hälsningar
    Cecilia

    Cecilia
  • Försökte anmäla a-kassa på autogiro men det gick inte.
  • Hej!

    Om det var via formuläret här på vår webbplats som du fick problem rekommenderar jag dig att testa att anmäla via din internetbank.

    Är du endast medlem i a-kassan söker du på ordet a-kassa och väljer sedan A-kassan för Service och Kommunikation. Är du medlem både i a-kassan och fackförbundet Seko ska du istället söka på Seko.

    Fungerar det fortfarande inte eller om du behöver hjälp av någon annan anledning ber jag dig ringa till oss så får du prata med någon av våra handläggare. Du når oss alla helgfria vardagar på telefon 020-678 000.


    Ha en fortsatt bra dag!
    /Jessica


    Jessica
  • Försökte starta ett autogiro för er medlems avgift via webben men får upp ”ett fel har inträffat” via länken
  • Hej!

    Om det inte fungerar vare sig via formuläret på vår webbplats eller via din internetbank är det bästa om du ringer till oss så hoppas jag att vi kan lösa det! Du når oss alla helgfria vardagar på telefon 020-678 000.

    Hälsningar,
    Jessica


    Jessica

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Din fråga kan ses av alla men ditt hela namn, personuppgifter eller din e-post visas aldrig publikt.